Contactgegevens
Ik wil een persoonlijk gesprek
Heeft u aanvullende vragen of hulp nodig bij het vinden van de antwoorden? Dan kunt u voor persoonlijk advies terecht bij de Grensinfopunten langs de grens.Verschillende organisaties hebben in de grensstreek tussen Nederland en België en Nederland en Duitsland “Grensinfopunt frontoffices” ingericht. Deze frontoffices bieden onafhankelijke, laagdrempelige, persoonlijke dienstverlening voor grensgangers. Zij bieden informatie en advies op maat en zijn thuis in cultuur, taal en systemen aan weerszijden van de grens.
Ik heb vragen over de informatie op deze website
Neem via het e-mailformulier contact op met de Bureau voor Belgische Zaken (BBZ) of Bureau voor Duitse Zaken (BDZ) van de Sociale Verzekeringsbank. Deze Bureaus, specialisten in sociale zekerheid van België, Duitsland en Nederland, fungeren als “Grensinfopunt backoffices” in de totale structuur van de grensoverschrijdende informatievoorziening. Als backoffice hebben de Bureaus verschillende opdrachten:- Dagelijkse beheer van deze website, in overleg met Belastingdienst, CAK en UWV
- Opleiden medewerkers van “Grensinfopunt frontoffices”
- Verzorgen van spreekuren voor ingewikkelde vragen over sociale zekerheid